ارمغان زیبایی

زیبایی را به شما ارمغان می دهیم

ارمغان زیبایی

زیبایی را به شما ارمغان می دهیم

  • ۰
  • ۰


عموما موها براثر رنگ کردن، دکلره کردن یا آسیب های محیطی وآلودگی هوا دچار آسیب می شوند.هرچقدر موها بلند تر باشند بعلت دور شدن از پوست و غدد چربی پوست سر، این آسیب جدی تر می شود. در اثر این آسیب ها، موها بخوبی حالت نمی گیرند یا دچار شکستگی و موخوره می شوند.
ماسک مو برای آن دسته موهایی استفاده می گردند که زیبایی و درخشندگی خود را بواسطه این آسیب ها از دست داده اند. ماسک مو بارساندن مواد مغذی لازم به موها، دوباره آنهارابه حالت سالم و با طراوت بازمی گرداند. بعد از استفاده از ماسک مو، موهاعلاوه بر سالم شدن، به خوبی شانه می شوند و قابلیت حالت پذیری آنها بالا می رود. ماسک مو حاوی هیچگونه ماده مضر شیمیایی نمی باشد، ماسک موها معمولاً پس از هربار شستشوی موی سر مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می گردد که موی سر براق تر به نظر آمده و بتوان به گونه دلخواه فرم داد.
ماسک موی با آبکشی برای موهای آسیب دیده آموس وان با هدف مراقبت از موها و ترمیم موهای آسیب دیده و احیای این موها در مجموعه بادران گستران واران تولید شده است. این ماسک حالت نرم و ابریشمی به موها بخشیده و با تغذیه و آبرسانی به موها آنها را شاداب، قوی و سالم تر میکند. ماسک موی با آبکشی برای موهای آسیب دیده آموس وان، ره‌آورد شادابی و طراوت، درخشندگی و تقویت برای مو های زیبای شماست.
استفاده از ماسک موی آموس وان با وجود ویتامینهای B5 و E جهت آبرسانی به موها و جلوگیری از موخوره و شکنندگی مو، باعث درخشندگی و نرمی بیشتر موها شده و ظاهری زیبا را برای شما به نمایش می گذارد.
کلاژن یک پروتئین کاملا طبیعی در موهاست . کلاژن موجود در موها به آن ها کمک می کند تا صاف و سالم باقی بمانند. کلاژن، یکی از ترکیبات مهم تشکیل دهنده مو و شامل سه زنجیره پلی پپتیدی است که با شکل خاص خود یک شبکه سه بعدی در مو به وجود می آورند که مسئول استحکام و انعطاف ساختار مو است. کاهش تدریجی کلاژن در اثر عواملی مانند رنگ کردن و دکلره و اکسیداسیون، مقاومت مو را کم کرده و موجب ایجاد شکاف و ترک در کوتیکول مو می شود. مولکول کلاژن به علت داشتن قدرت جذب آب بسیار بالا یک مرطوب کننده قوی نیز می باشد.
این محصول غنی از نرم کنندهای فوق العاده موثر آمودایمتیکون و ستریمنیوم کلرید می باشد که به همراه انواع ویتامین های موجود در  محصول از تمامی جهات نرمی و لطافت و حس ابریشمی موها را به ارمغان می آورد. بعلاوه سدیم پی سی ای با رطوبت رسانی بی نظیر خود این محصول را کامل کرده است، از دیگر مواد موثر در این محصول می توان به اوره که عامل اثبات شده در جلوگیری ازآسیب به پوست و مو می باشد، اشاره کرد. همچنین آلانتویین موجود در این محصول خاصیی ضد التهابی دارد که باعث از بین رفتن التهاب در پوست سر موهای رنگ شده شود
همچنین روغن ماکادمیا موجود در این محصول از مواد ترمیم کننده ونرم کننده کاملا طبیعی می باشد و به طور موثر روی  نرمی و ترمیم مو اثر می گذارد و موهای ضعیف و آسیب دیده را قوی و با دوام می کند. روغن ماکادمیا شامل امگا 9،۶ و ۳   و ویتامین E می باشد که به موهای انسان طراوت و شادابی داده و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می کند و به مو ها درخشندگی و حالت ابریشمی می بخشد. این روغن مو را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد و مانع خشکی آن می شود. روغن ماکادمیا سرشار از فیتواسترول است که می تواند تولید کلاژن را در موها استارت کند.
از استفاده از ماسک موی با آبکشی برای موهای آسیب دیده آموس وان ، باید موهای خود را به خوبی با آب بشویید.

ویژگی ها و مشخصات:
• حاوی دایمتیکون و ستریمینیوم کلراید جهت نرمی موها
• ترمیم و احیا کننده ی  موهای نازک و آسیب دیده
• رفع الکتریسیته ساکن مو و تثبیت کننده رنگ مو
• تامین رطوبت مورد نیاز موها و افزایش درخشندگی مو
• حاوی ماده مغذی کلاژن و ویتامین های B5 و E
• تغذیه کننده مو از ریشه تا نوک همراه با محافظت
• محافطت مو در برابر آسیبهای محیطی


روش مصرف : مقداری از ماسک مو را کف دست ریخته و به طور یکنواخت بر روی موی شسته و مرطوب بمالید. به مدت 2 تا 4 دقیقه به آرامی آن را بر روی مو و پوست ماساژ دهید ، پس از 5 دقیقه موهای خود را با آب گرم بشویید .

  • ۹۷/۱۱/۲۹
  • یاسمین فیروزمندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی